Kategorie

Reklamace

Stažení formulářů

Pro stažení formuláře vyplňte následující údaje:



REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO SPOTŘEBITELE

obchodní společnosti HAIR SERVIS GROUP s.r.o., IČO: 19913834, DIČ: CZ19913834, se sídlem Zenklova 22/56, Libeň, 180 00 Praha 8, společnost zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, sp. zn. C 393730, za kterou jedná František Novotný, jednatel

pro internetový obchod dostupný na www.mameradivlasy.cz 

Reklamační řád je určený POUZE PRO ZÁKAZNÍKA SPOTŘEBITELE a tvoří nedílnou součást Všeobecných obchodních podmínek (dále jen “VOP”). Tento reklamační řád je platný od platný 1.9.2024 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Práva, která pro zákazníka vyplývají  ze zákona, nejsou tímto reklamačním řádem dotčena.

Kontakt pro dotazy:

Telefonicky: +420 241 440 662 (v pracovních dnech 8:00-20:00)

E-mailem: obchod@hairservis.cz

 

Kam můžete doručit zboží při reklamaci?

Zboží nám můžete také zanést osobně do některé z našich výdejen www.mameradivlasy.cz, jejich seznam najdete ZDE.

 

  1.   PŘEVZETÍ ZBOŽÍ 
    1.   Odpovídáme Vám za to, že zakoupené zboží je při převzetí bez vad, má sjednané vlastnosti, je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá svou kvalitou naší dohodě, vzorku nebo předloze. Pokud se vada projeví v průběhu 12 měsíců od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, pokud neprokážeme opak.
    2.   Před převzetím zboží od přepravce prosím, zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo přepravci, on si zásilku ponechá a vrátí nám ji. Místo poškozené zásilky  Vám bude zaslána zásilka nová.
    3.   Zboží po převzetí zkontrolujte a přesvědčte se o jeho vlastnostech (zejména zda jste obdrželi správný druh zboží, zda má zboží ujednanou jakost, zda zboží ve svém balení obsahuje vše, co obsahovat má).
    4.   Je zboží poškozeno v balíčku? Ozvěte se prostřednictvím našeho reklamačního formuláře, který vytisknete, vyplníte a odešlete nám e-mailem: obchod@hairservis.cz a nebo se s námi spojte telefonicky, Vaši reklamaci s Vámi zpravidla do 3 dnů vyřídíme.
    5.   Obdrželi jste něco jiného, než jste si objednali? Ozvěte se nám prostřednictvím našeho reklamačního formuláře, který vytisknete, vyplníte a odešlete nám e-mailem: obchod@hairservis.cz. Případně nás kontaktujte telefonicky a my s Vámi domluvíme další postup.
  2.   ZJIŠTĚNÍ VADY ZBOŽÍ PO PŘEVZETÍ
    1.   Vady zboží jste povinni nám vytknout (reklamovat je) bez zbytečného odkladu poté, co se vada objevila. Máte na to lhůtu 24 měsíců od převzetí tohoto zboží, ovšem nikoliv zboží, u kterého je na obalu, etiketě, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít. Zde se použijí ustanovení o záruce za jakost (smluvní záruka).
    2.   Po marném uplynutí lhůty 24 měsíců vady zboží vytýkat nelze. Pokud je to u daného zboží možné, tato lhůta se prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli zboží používat, protože bylo v procesu oprávněné reklamace.
    3.   Jak mohu zboží reklamovat? Za účelem vytknutí vad zboží můžete využít náš reklamační formulář, který vytisknete, vyplníte a odešlete nám e-mailem: obchod@hairservis.cz. Reklamovat zboží můžete zasláním také na adresu naší provozovny (našeho skladu). Nebo osobním doručením na adresu některé z našich výdejen, jejich seznam najdete ZDE. Pokud požadujete odstranění vady (oprava nebo dodání nového zboží nebo jeho části) spolu s naším reklamačním oddělením se dohodnete na způsobu přepravy reklamovaného zboží k nám.
    4.   My Vám potvrdíme přijetí reklamace na Váš e-mail. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy od Vás obdržíme údaje o uplatnění reklamace zboží.
    5.   Kdo nese náklady na dopravu reklamovaného zboží? Pokud požadujete odstranění vady (oprava nebo dodání nového zboží nebo jeho části) spolu s naším reklamačním oddělením se dohodnete na způsobu přepravy reklamovaného zboží k nám. Prosím vezměte na vědomí, že reklamované zboží zaslané na dobírku a/nebo jiným způsobem na naše náklady, nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady.
    6.   Kladná reklamace. Bude-li však Vaše reklamace uznána jako oprávněná, máte nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné náklady (tj. náklady na zaslání zboží nejlevnější dostupnou přepravou). Žádost o úhradu těchto nákladů musí být uplatněna nejpozději do 1 měsíce od uběhnutí lhůty pro uplatnění práva z vadného plnění.
    7.   Jak by mělo vypadat reklamované zboží? Zboží prosím vraťte čisté, vysušené, zbavené nečistot (reklamované zboží musí splňovat zásady obecné hygieny), kompletní, nepoškozené (s výjimkou reklamované vady). Prosím vezměte na vědomí, že reklamované zboží zaslané na dobírku a/nebo jiným způsobem na naše náklady, nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady.
    8.   Potvrzení o přijetí. Po obdržení reklamovaného zboží Vám bude zasláno potvrzení o přijetí zásilky s reklamovaným zbožím a jejím obsahu na Vámi určenou e-mailovou adresu.
  3.   V JAKÝCH SITUACÍCH NEBUDE VAŠE REKLAMACE UZNÁNA
    1.   Za jaké vady neodpovídáme? Neodpovídáme Vám za vady:
      1.   které mělo zboží v době převzetí a pro takovou vadu byla sjednána sleva z kupní ceny;
      2.   vada vznikla na zboží opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy zboží,
      3.   vada je způsobena Vámi a vznikla nesprávným skladováním, nesprávnou údržbou, Vaším zásahem či mechanickým poškozením, to vše v podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, jinými vlivy prostředí a je takto přímo námi nebo výrobcem určeno (zpravidla na příbalovém letáku / etiketě zboží) nebo to vyplývá z právních předpisů,
      4.   vadu u zboží, které bylo zákazníkem upraveno a vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
      5.   používáním zboží v nevhodných podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno, anebo vyplývá z právních předpisů,
      6.   vada vznikla v důsledku vnější události mimo náš vliv (např. živelná událost).
  4.   JAKÝ ZVOLIT ZPŮSOB VYŘÍZENÍ REKLAMACE.
    1.   Co ovlivní mé možnosti. Budete mít právo žádat odstranit vzniklou vadu. Podle své volby můžete vybrat:
      1.   opravu věci;
      2.   dodání nové věci; nebo
      3.   dodání chybějící části.

Z Vaší strany by to neměl být nepřiměřený požadavek. Pokud bude pro nás oprava věci představovat značné obtíže nebo to nebude přiměřený požadavek s ohledem na hodnotu věci a význam vady, sdělíme Vám to. Stejně tak budeme postupovat pokud vyhodnotíme Váš požadavek dodání nové věci jako nepřiměřený vzhledem k vadě zboží nebo hodnotě zboží.

  1.   Pokud se bude jednat o podstatné porušení kupní smlouvy. Pokud vada bude představovat podstatné porušení kupní smlouvy, budete mít právo odstoupit od kupní smlouvy nebo žádat přiměřenou slevu z kupní ceny zboží.
  2.   Kdy bude možné žádat slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy? V některých situacích bude možné žádat přiměřenou slevu z kupní ceny odstoupit od kupní smlouvy. Nebude to možné v situaci, kdy vada zboží nebude významná. Jaké budou situace, kdy můžete žádat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy a žádat vrácení kupní ceny:
    1.   věc neopravíme nebo nevyměníme;
    2.   věc neopravíme nebo nevyměníme v souladu se zákonem;
    3.   odmítneme odstranit vadu;
    4.   vada zboží se projeví opakovaně i přes opravu či výměnu věci;
    5.   vada je natolik závažná, že odůvodňuje okamžité snížení kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo
    6.   prohlásíme nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraníme v přiměřené lhůtě nebo aniž bychom kupujícímu způsobili vážné potíže.
  3.   Vy nám sdělíte způsob vyřízení reklamace. Pokud ne, doptáme se Vás. Máte povinnost nám sdělit, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, a to při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůžete změnit bez našeho souhlasu; to neplatí v případě, že budete žádat opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
  4.   Vrácení původního zboží. Při vyřízení reklamace dodáním nového zboží jste nám povinni vrátit zboží původně dodané (nedohodneme-li se jinak).
  1.   JAK RYCHLE BUDE VAŠE REKLAMACE VYŘÍZENA
    1.   Kdy bude uzavřen reklamační proces? Občanský zákoník nám na vyřízení reklamace dává lhůtu 30 dnů od vytknutí vady. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší. Snažíme se vyřídit reklamace ve lhůtě 3 dnů, je to naše priorita.
    2.   Posouzení vady. Po doručení reklamovaného zboží zpět k nám je provedeno posouzení vady a ozveme s předběžným názorem zákazníkovi.
    3.   Pokud je zboží vadné, je reklamační proces uzavřen nejpozději ve lhůtě 30 dnů od vytknutí vady.
  2.   UKONČENÍ REKLAMACE
    1.   Po vyřízení uplatněné reklamace budete vyrozuměni o ukončení reklamace a budete vyzváni k převzetí reklamovaného zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy jste byli o jejím vyřízení informováni. Po uplynutí této lhůty jsme oprávněni účtovat poplatek za uskladnění zboží  ve smyslu § 2120 odst. 1 v souvislosti s § 2159 odst. 2 občanského zákoníku. Denní poplatek za uskladnění je účtován ve výši 20 Kč. Pokud si budete přát zaslat zboží po reklamaci k Vám domů, zajistíme to na naše náklady. Pokud nám bylo reklamované zboží zasláno k reklamaci dopravcem, bude po jejím vyřízení automaticky zasláno na Vaši adresu, kterou jste nám sdělili. Případně odůvodníme zamítnutí reklamace.
    2.   Pokud vracíme kupní cenu, zašleme Vám bezhotovostně zaplacenou kupní cenu zpět na bankovní účet, který nám sdělíte, a to bez zbytečného odkladu. Prosím, vezměte na vědomí, že z technických důvodů naše výdejny nemohou vracet zpět kupní cenu v případě kladné reklamace v hotovosti. Kupní cena Vám bude zaslána bezhotovostně na Vámi sdělený bankovní účet.
    3.   Pokud si nevyzvednete zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy jste byli o vyřízení informováni, vyhrazujeme si právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.
    4.   Při převzetí zboží máte povinnost jej zkontrolovat, zejména, že zásilka se zbožím obsahuje vše, co obsahovat má. K pozdějším námitkám již nebude přihlíženo.